Aušinimo, šildymo ir kondicionavimo sistemos remontas

Dažnai aušinimo sistema turi gana aukštą darbinę temperatūrą. Išsihermetizavęs aušinimo skystis pradeda virti (dažniausiai dėl netvarkingo įpylimo kamščio arba dėl nesandarumų jungtyse).

Verimio metu susidarantys garai dar labiau pablogina šiluminį balansą. Aušinimo efektyvumo sumažėjimas blogina šilumos atidavimą iš stūmoklio cilindro sienelėms.

Stūmoklio temperatūra kyla ir mažėja šiluminis tarpelis tarp stūmoklio ir cilindro sienelių. Atskirose stūmoklio sijonėlio vietose tarpelis visai išnyksta. Stūmoklis pradeda spausti cilindro sieneles. Papildoma trintis dar labiau didina temperatūrą kontakto vietoje.

Įkaitusi alyva pradeda prarasti savo savybes. Tepimo plėvelė pradeda trūkinėti. Prasideda pusiau sausoji trintis. Stūmoklis kontakto vietoje pradeda lydytis. Dalis susilydžiusio metalo prikepa prie cilindro sienelių ir sudaro nelygumus taip dar  labiau didindamas trintį. Procesas vyksta labai greitai ir variklis tampa nebe pataisomai sugadintu.

Sostinės autoservise atliekami šie darbai:

  • aušinimo sistemos praplovimas, antifrizo keitimas
  • aušinimo radiatorių keitimas ir remontas
  • vandens pompų keitimas ir remontas
  • termostatų keitimas
  • termo movų ventiliatorių keitimas
  • salono pečiuko radiatoriaus keitimas
  • kondicionierių pildymas ir remontas
Užklausa +370-699-31432